دانلود موزیک جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود موزیک جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید, موزیک جدید, جدیدترین آهنگ ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک



دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک 


متن آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک :

نمیتونم ازت دور شم
نمیدونی برای من چقدر سخته
چقدر خوبه که اینجایی
چه خوبه عطر تو همیشه رو تخته
دلم گرمه به لبخندت
دلم میگیره وقتی که نمیخندی
فقط محو تماشاتم
توروزایی که موهاتو نمیبندی

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک

♫♫♫♫♫♫

تموم عمر در کنار تو
یه رویای بی حد و مرزه
بگو عشقم یه نفر هر روز
به احساست عشق می ورزه
خودم حتی فکر نمیکردم
به این زودی تو دلم جا شی
تو از بس که خوب و آرومی
نمیتونی واقعی باشی

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

  • ۹۴/۰۱/۲۸
  • sara saadat

جدید امیر فرجام