دانلود موزیک جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود موزیک جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید, موزیک جدید, جدیدترین آهنگ ایرانی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام محتاج

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی نام محتاج

دانلود آهنگ مجید یحیایی نام محتاج

متن آهنگ جدید مجید یحیایی نام محتاج :

به تو دلخوش کردم اما تو دلسردی
چرا دوری از من بگو بر میگردی
به تو من محتاجم تو امیدم هستی
تو شریک عشقمی با دلم همدستی
این روزا حال من درهم و داغونه
نفسام غمگین و جسم من بی جونه
تو سراغم برگرد که به من جون میدی
به لب خشک من بوی بارون میدی
به تو من محتاجم و حالا که دلگیرم
حالا که غم دارم و با خودم درگیرم
به تو من محتاجم و حالا که افسردم
حالا که پره دردم و حالا که پژمردم
به تو من محتاجم و حالا که دلگیرم
حالا که غم دارم و با خودم درگیرم
به تو من محتاجم و حالا که افسردم
حالا که پره دردم و حالا که پژمردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی نام محتاج

♫♫♫♫♫♫
تو منو میفهمی منو ارومم کن
من بتو محتاجم یکمی درکم کن
منو دلداری کن بگو برمیگردی
بی تو خیلی تنهام تو باهام همدردی
این روزا حال من درهم و داغونه
نفسام غمگین و جسم من بی جونه
تو سراغم برگرد که بمن جون میدی
به لب خشک من بوی بارون میدی
تو من محتاجم و حالا که دلگیرم
حالا که غم دارم و با خودم درگیرم
به تو من محتاجم و حالا که افسردم
حالا که پره دردم و حالا که پژمردم
به تو من محتاجم و حالا که افسردم
حالا که پره دردم و حالا که پژمردم
تو من محتاجم و حالا که دلگیرم
حالا که غم دارم و با خودم درگیرم